Klart!

Då var allt packat och klart:) Inte för att jag tar med mig så mycket hem. Kläder har jag hemma så det blev bara några favoritplagg plus lite annat som jag vill ha hemmaoch inte orkar ta med mig när jag verkligen åker hem för det kommer bli mycket som det är. Vågen visar 13kg så det ska nog inte vara några problem:)
 
Pausade lite med bloggandet de senaste dagarna då jag jobbat på ett projekt som jag var tvungen och ha klart tills min hemresa. Jobbade varje vaken stund med det, då jag inte tog hand om barnen vill säga:) Berättar mer i senare inlägg om vad det är:)
 
Väntar nu på att barnen ska sluta för att sedan åka till Santa Rosa där jag ska ta bussen till flygplatsen. Mitt flyg lyfter 19:45 och jag landar på svenska mark imon lördag 18:50 lokal tid. Sen ska jag spendera resten av kvällen med min underbara familj och bara njuta!
 
Nu ska jag vila/måla naglana och titta på Grey's :D
See you soon Sweden!


Kommentarer
raija

Äntligen får man se dig efter alla dessa månader,önskar dig en trevlig hem resa I love you kram moster<3

2013-03-08 @ 23:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0