Ny vecka

Ja då var det ny vecka igen men denna vecka kommer inte sluta som alla andra veckor. När denna vecka är slut kommer jag äntligen och få komma hem en snabbis. Efter 6 månader och en vecka så är det allt på tiden. Kändes så sjukt när jag efter lite kickbox-träning skypade med mina föräldrar coh jag tänkte att om några dagar så sitter jag jämte dem i soffan:D Glädjen stiger desto närmare dagen kommer.

Inget speciellt hände idag, Tog barnen till skolna på morgonen och tränade som sagt efter det. När barnen sen slutade hämtade jag dem och vi lekte tills dedt var dags för sängen. Nu inväntar jag sömn och ska äntigen få ha sovmorgon imon efter tre tidiga morgonar. Ja tre är mycket för min kropp än så länge:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0