Projektet jag berättade om

Ja som jag berättad innan jag åkte iväg till Sverige så jobbade jag på ett litet projekt. Eller litet och litet, det tog rätt lång tid och det krävdes rätt mycket arbete för att få det klart. Resultatet blev kanon och min pappa blev superglad:) För ja projektet var för min pappa och det var en bilmodel som jag byggde. Han har sedan länge samlat på olika bilar men inte köpt någon den senaste tiden. 
Hela idéen började väl när min kära mamma föreslog att de kunde ta husbilen för att besöka mig här i Usa. Japp hon skulle ta husbilen (förlåt mamma men det är fortfarande roligt:)) Jag och pappa skrattade gott åt henne. Kom på något sätt in på att det finns Ford Mustanger överallt här, vilket det verkligen gör(!) Vi skojade då till det med att mamma skulle ta hubilen hit och pappa skulle köra Mustang hem. Då de inte kom hit utan jag åkte hem ville jag ju självklart ha med någon present till dem och då blev jag på humör för att bygga han en egen Mustang. Ja en liten en i alla fall. Åh herregud vad litet och pilligt det var men här har ni resultatet och lite bilder från arbetets gång:)
 
Hoppas bilen har en bra plats nu pappsi<3
 
Nästa bilduppladdning blir med Sverigebilder:D


Kommentarer
mamma

Haha!!!!jag döör...påhopp kallas sånt för hihi! du hade verkligen lagt ner tid o energi på vad du ska ge oss i pressent, alla var vi så glada(även om jag blev arg/ledsen)Love U

Svar: haha men det är ju en rolig berättelse:) Det var ju tur att du var glad trots att du blv lite tjurig också fast på ett positivt sätt:)
Emelie

2013-03-21 @ 09:05:06
Pappa

Den står kvar på samma plats som när du åkte(Bardisken i köket), så jag ser den många gånger varje dag.Tackar Tackar

Svar: Sa inte du att du skulle ha den på jobbet?:) du får ha den vart du vill bara du tycker om det/den:)
Emelie

2013-03-21 @ 17:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0