Studsmatta

Det är sjukt hur roligt man kan ha på en studsmatta. Lägg till några bollar som man kan kasta så är lyckan fullgjord. Jag och grabben spenderade nästan en halvtimme på studsmattan vikta av skratt och sen när tjejen kom så skrattade vi ännu mer. Vi spenderade nästan två timmar på mattan och man kan verkligen säga att det är ett rejält träningspass. Har nu gjort mig iordning lite för att gå ut med två tjejer och äta lite god mat efter lite shopping. Hoppas jag hittar lite kläder:)
Träning för kropp och sinne:)
 
Smart uppfinning! Hur många glassar slutade man inte med att ha på handen eller marken för den delen när man var liten plus om man inte orkar äta allt direkt kan man bara ställa ifrån sig den ett tag och sen fortsätta, geniallt:)
 
Vid den här tiden om en vecka sitter jag äntligen på flygplatsen och inväntar mitt flyg hem<3


Kommentarer
sari

Underbart!!!Hoppas att du hittade något fint o att ni hade det trevligt. Ja, tänk att om exakt en vecka så är du HEMMA...
Love U Miss U <3

Svar: nja det var inte så mycket och ha men jag köpte ett par snygga örhängen TILL MIG SJÄLV! haha love you<3
Emelie

2013-03-02 @ 09:50:42
sari

du vet väl om att det finns oanvända örhängen mmmm här hemma....ta med dina o byt ut;);) Puss

Svar: hmmm det tycker du allt va:)
Emelie

2013-03-04 @ 18:37:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0