9 MÅNADER

 
Gud vad tiden går fort! idag har jag varit
 
borta ifrån Sverige i hela 9 månader och har bara ynka 3 månader kvar som officiell au pair! Glad, ledsen, nervös, spänd jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska tycka och tänka. Har idag varit lite ur balans av olika anledningar men efter att ha pratat med en underbar person och lyssnat på grym musik så är jag åter på bra humör. Det är sjukt hur musik kan spegla ens känslor, tankar och få en att må så mycket bättre. Ibland känns det som om de är skrivna till en själv beroende på hur man känner sig. En sak är iaf säker, livet hade varit så tråkigt utan musik och just nu kan jag åter le :D


Kommentarer
mamma

Jösses va tiden går fort nu...Ta nu vara på varje dag njut, skratta, lek o bara vara:) Love U Miss U

Svar: det ska jag verkligen! och ni får njuta av denna lilla tid ni har kvar utan mig för när jag kommer hem så blir ni inte av med mig på ett tag! <3
Emelie

2013-05-28 @ 10:05:55
mamma

Haha:) det hoppas jag verkligen inte...att du lämnar oss!!!Puss

2013-05-29 @ 09:32:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0