97!

Vad hände?! Jag som skulle skriva något långt och välplanerat när jag hade 100 dagar kvar som officiell au pair och helt plötsligt har jag nu bara 97 dagar kvar!!! Jaha tiden går allt undan. Innan vi vet ordet av det så är jag åter hemma i kära Borås. Detta firar jag med att berätta att jag nu skickat en begäran om min hemresa. Det blir förmodligen hemresa den 15 september. Innan dess ska jag hinna med Alaska och Las Vegas och Grand Canyon och förhoppningsvis lite mer :D 
 
 
En gammal bild (2008) från när jag och en kompis fick vara modeller för en dag i Göteborg


Kommentarer
amandaAmandamagnuson

Ååh det var tider det! :) tiden kommer gå sjukt fort, för nu är sommaren här ju!

Svar: Jaaa tiden går sjukt fort just nu!!! vet inte riktigt om det är något positivt eller negativt än men det ska bli rätt skönt och komma hem i slutändan:)
Emelie

2013-05-23 @ 07:51:08
Amanda

Haha alltså hur kunde mitt namn bli amandamagnuson??
Amanda Larsson skulle jag skriva ! ;)

Svar: haha det var tur du rättade till det så jag inte blir förvirrad;)
Emelie

2013-05-23 @ 07:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0