:)

Förra veckan var fylld med roliga saker. Shopping, minigolf och tyvärr min sista zumba lektion på college. Jag är nu helt klar med skolan och kan ta det lugnt hela sommaren. Eller vänta, just det jag måste ju jobba och åka på massa roliga resor;) (jag kommer självklart fortsätta med zumban på gymmet men det är inte riktigt samma sak, läraren från skolan sa dock att jag kunde komma förbi när jag vill under sommaren och chansen är rätt stor att jag gör det någon gång då och då:))
 
Nu när skolan börjar lida mot sitt slut även för barnen så anordnar deras skola och klassföreståndare en massa roliga aktiviteter. Vi fick bland annat åka till Oaklands Zoo och musikuppträdanden.  
 
Söndagen spenderade vi i San Fransisco, först med Discovery museum och sen en tur till flygplatsen.
 
På måndagen hade denna gulliga tjej balletuppvisning! Jag var så stolt över min lilla prinsessa (A)
 
 
 


Kommentarer
mamma

ser så härligt ut:) allt detta underbara som du får göra...du är så värd allt detta:)
Love U

Svar: Ja vi har det minst sagt härligt här borta även om jag gärna hade haft er här för och dela allt med:) <3
Emelie

2013-05-26 @ 09:38:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0