Födelsedagsvecka

Förra veckan var en minst sagt händelseful vecka. Jag fick äntligen efter 8månader se baseball live för första gången. Det var mellan San Fransisco Giants och Atlanta. Tyvärr så förlorade SF men det var ändå roligt och ha sett en match. Innan vi åkte till arenan åkte vi förbi China Beach där man vanligtvis brukar kunna se the golden gate bridge men det kunde vi inte göra pga all dimma. Bilden till höger, i mitten är där man ska kunna se bron 
  
På onsdagen var det äntligen barnens födelsedag. Vi firade det med att åka till Chuck E Cheese, en pizzeria för barn där de kan springa runt och bara vara barn:) Det var bara vi i familjen men det var riktigt mysigt.
 
 
Efter vårt lilla firande åkte vi till deras skola där de hade uppträdande och visade oss allt de gjort under året. Jag var så stolt över mina små änglar<3
 
 
Resten av veckan gick fort fram och på lördagen var det dags för barnens kalas. Vi började dock med att vara med i en parad här i Windor för att göra reklam för min vm företag. Men sedan var det dags för hoppborg, poolparty, grillning, sötsaker och massa presenter.
 
 
Äntligen efter många dagar kan jag nu lägga upp detta inlägg:) Så enjoy<3


Kommentarer
mamma

Händelse rik vecka;) och så fick du shopa en hel del oxå!!!Thats my girl :) Love U Miss U <3

Svar: det var det minst sagt;) haha love you too<3<3<3
Emelie

2013-05-17 @ 11:50:01
Johanna

Minst sagt fullt upp! Men det ser härligt ut! Du är så vacker på alla bilder Emelie!

Svar: tack så mycket underbara du^^
Emelie

2013-05-18 @ 19:07:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0